fredag 31. desember 2010

Godt Nytt År!


Vil takke dere alle for det gammle bloggåret.
Takk for kommentarer og for at dere titter innom bloggen min!
Takk for hyggelige nye "bekjentskaper"
Jeg er ikke så veldig flink med innlegg,men lever et hektisk alenemamma-liv,
og det tar veldig mye av min tid.....
Men ett par-tre innlegg i uka må jeg klare å få til,hvis jeg har noe å skrive om da..

Håper dere alle får en fantastisk nyttårs feiring!
Fest med måte ;-)

Godt Nytt År!

Klem Kristin Olene og Amaliesnupp







3 kommentarer:

C. Eloise sa...

For et hyggelig innlegg Kristin ;)
Er kjempe glad i bloggen din, og gleder meg til å følge dere to skjønne jenter videre <3

Kos dere masse ikveld, og ha et fantastisk nyttår <3

Nyttårsklemmer fra Clas <3

SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Ja du får absolut inte sluta blogga i alla fall ;)

Stora kramar & Gott Nytt År till dig & lilla hjärtat

Tua sa...

Liker bloggen din Kristin!!!!

Related Posts with Thumbnails